tiistai 5. maaliskuuta 2019

Viimeisten diettiviikkojen viimeisillä treeneillä

Nyt voi sanoa, että ollaan taas kunnolla arjen syrjässä kiinni. Aamu alkoi reippaalla 45 minuutin lenkillä ja jatkui työpäivällä. Iltapäivällä käytiin kaverin kanssa kuntosalilla. Meno oli vielä vähän tahmeaa, mutta eikös ainut huono treeni ole se, mikä jää tekemättä? Illalla kävin vielä koiran kanssa tunnin lenkillä oikomassa takajalkoja.


Tänään oli vuorossa plyometrinen jalkatreeni, viikon kahdesta jalkatreenistä ensimmäinen. Tiedän, että huomenna ja varsinkin torstaina voi olla mukavasti pientä kirpalointia jaloissa. Se on niin kauan kivaa, kun ei tarvitse lattialta nostaa mitään.

Muutama viikko takaperin tehtiin todella tunteella jalkapuntti. Seuraavana päivänä olin telinevoimistelutreeneissä ja sitten illalla iskikin aivan infernaalinen kipsi jalkoihin. Ilmeisesti jalat oli mennyt niin maitohapoille ja puutteellinen loppuverra maksoi minulle jalkojen suoristamisen nautinnon seuraavaksi kahdeksi päiväksi. Siis myös nukuin jalat koukussa, sillä kylmiltään en niitä saanut suoraksi. Nostan käden virheen merkiksi, tästä taas opitaan palauttelun ja riittävän loppuverkan merkitys.


Minulla on tällä hetkellä menossa diettiruokavalio, viimeisiä viikkoja viedään. Viimeiset viikot mennään melkoisen matallilla hiilihydraateilla. Oma keskimääräinen liikuntamääräni päivässä on noin kolme tuntia, ja liikuntakertoja päivittäin tulee keskimäärin kolme. Aktiivisimpina päivinä on kyllä pitänyt vähän soveltaa, että jaksaa. 

Ensimmäistä kertaa olen myös kokeillut treenilaturia treenin tueksi. Tällä hetkellä käytössäni ovat vaihtelevasti MNutrionin Mania ja MNutrion X Ilona Siekkinen Beauty Burn, joka toimii myös treenin aikana käytettäväksi. Eron on kyllä huomannut pitkässä jalkatreenissä ja mörkövuoron telinevoimistelutreeneissä. 

Nyt nukkumaan, huomenna taas uusi päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti